zo ik zal me ook even voorstellen.
heerke veenstra,
ik heb net een 280SE gekocht waar van alles aan mankeert, zelfs rijden is er vooralsnog niet bij omdat de cilinderkop zo lek is als een mandje.
ik dacht een koopje te hebben aan deze 280 want hij kostte maar 650 euro, maar ik ben inmiddels begonnen aan de cilinderkop en schrok alvast van de prijs van een koppakkingset, ben benieuwd wat er allemaal nog volgt.
het geeft niet, we gaan gewoon beginnen aan dit project en zien wel waar het schip strandt, nee nee het strandt niet, maar of het uiteindelijk nog een koopje was dat betwijfel ik nu al.
in ieder geval ga ik eerst de auto technisch in orde maken zodat hij weer rijdbaar is, daarna komt het uiterlijk van de 280 aan de beurt.
ik hoop dat ik hier op deze site af en toe wat wetenswaardigheden kan vinden als ik tegen probleempjes aan loop.
zoo, dat is het voor nu even, want ik heb de kop inmiddels los maar zij wil nog niet onder de kap weg want er zit nog ergens iets vast wat ik niet had gezien. dus ik moet weer verder met mijn inwendig onderzoek van mijn 280.
het is misschien voor haar even ongemakkelijk dat ik in haar koppie zit te wroeten maar als uiteindelijk de operatie geslaagd is zal ze me dankbaar zijn als de koppijn over is.