Na een paar jaar zeer gelukkig te zijn geweest met 'De Gravin' (W211 320CDI station Avantgarde, verkocht op 450.000 km), nu trotse eigenaar van een mooie W126. Gekocht bij Marco Hof in Heemskerk (500e.nl). En in onderhoud bij Cor de Jong in Bergambacht. Volgens mij de beste van NL. Neemt de tijd en heeft liefde voor zijn bedrijf, Mercedes en de klant.
Mijn 380SE, volgens Marco Hof Brutus geheten, komt uit de allereerste oplage, hij is van 1980. Toen ik hem een half jaar geleden kocht stonden er 115.000 eerlijke kilometers op de teller en dat was aan alles te merken. De motor loopt als een zonnetje, de automaat schakelt zijdezacht. Met het dak bijna altijd open en op de cruise control op 110, mooier krijg je het niet. Alleen jammer dat het cassette gedeelte van de Becker Mexico niet meer functioneert. Hoe heerlijk zou het zijn om 'alle 13 goed' op jaren '80 kwaliteit te kunnen beluisteren!
Binnenkort rij ik met mijn echtgenote naar Cremona alwaar we onze huwelijksdag nog eens dunnetjes over gaan doen.
Ben overigens ook lid van Mercedesforum.n.