Beste forum leden,
Heb vandaag van Maria Pels deze uitnodiging gekregen.
Voor alle duidelijkheid, Maria is één van de mensen die nog steeds voor ons bezig zijn wat betreft de M.R.B.
Het lijkt mij een mooi evenement om aan deel te nemen met onze benzen.
Bij voldoende deelnamen van uit de W-Clubs, zal er door de organisatie een aparte plek worden gereserveerd voor onze club leden.
Om het voor hen duidelijk te houden met hoeveel deelnemers wij zijn verzoek ik jullie te reageren onder dit bericht, met je forumnaam, auto en aantal personen.
Hopende op een grote opkomst.
Je kan tot 2 augustus reageren.Gr.: Rob Senior.
zondag 4 augustus 2013, 10:00 tot 17:00 uur.
Zon, zee, strand… én klassiekers. Het zijn de ingrediënten van Auto Motor Klassiek’s Good Vibrations Event, waarvoor ik je graag wil uitnodigen. Op 4 augustus op de Kennemerboulevard in IJmuiden vindt de allereerste editie plaats. Er is ruimte voor honderden klassieke voertuigen, maar de eerst aanwezigen krijgen natuurlijk de mooiste plek, midden op de boulevard. Deelname is gratis voor auto’s en motoren van minimaal 25 jaar oud. Er is live muziek, een braderie cq. markt, volop eten en drinken en er is een geweldig strand. Een evenement waarvoor je gerust je hele familie kunt meeslepen, want er is voor ieder genoeg te doen. En niet vergeten je zwemspullen mee te nemen voor een verkoelende duik in de Noordzee. Best of all; entree is voor iedereen gratis. Meer informatie via
http://www.goodvibrations2013.nl.
Kennemerboulevard
Kennemerboulevard 326, 1976 EH IJmuiden
Deelnemerslijst;
Deze lijst is samengevoegd met die van O.B.C.