[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Indicator "remblokken versleten" fikkert ! : Interieur

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 29 maart 2024, 17:37

Indicator "remblokken versleten" fikkert !

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Moderator: Neerven

Indicator "remblokken versleten" fikkert !

Berichtdoor Gangisallesman » 19 jun 2010, 00:02

Nog maar weer een topicje openen en hopelijk voorlopig de laatste . Kort geleden heb ik de remblokken gecontroleerd en deze hadden zeker nog zo'n 5mm rondom dus vond ik vervangen nog wat te vroeg maar nu flikkert de indicator tijdens het rijden , als ik rem is het lampje uit dus denk ik dat de indicatoren van de blokken nog niet aan massa liggen . Ook het vloeistof niveau is max .
Wat zou de oorzaak kunnen zijn ?
Alvast bedankt .
Avatar gebruiker
Gangisallesman
Expert Boarder
Expert Boarder
 
Berichten: 123
Geregistreerd: 22 jan 2010, 20:08
Woonplaats: Nieuwkoop
Type wagen: 380SEC
Bouwjaar: 1985
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:


Re: Indicator "remblokken versleten" fikkert !

Berichtdoor ElGriffo » 19 jun 2010, 09:55

Is het lampje rood of oranje, het rode lampje is voor je vloeistofnivo en Parkeerrem
inidcatie, oranje met streepjes is voor je remblokslijtage indicate.

Het kan ook zijn dat je schakelaar van je parkeerrem niet goed vrij komt of
storing geeft

Grt
ElGriffo
 


Re: Indicator "remblokken versleten" fikkert !

Berichtdoor RedBaron » 19 jun 2010, 11:39

Waarom wachten totdat je ijzer op ijzer rijdt, Dat lampje is er juist voor om je tijdig te waarschuwen dat ze aan vervanging toe zijn. Nieuwe remblokjes zijn niet duur, dus vervangen die hap is mijn advies. 5 mm is echt al weinig!
groeten.
RedBaron
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 73
Geregistreerd: 30 apr 2010, 20:15
Woonplaats: Drenthe
Type wagen: 560SEL
Bouwjaar: 1987
LPG: Nee


Re: Indicator "remblokken versleten" fikkert !

Berichtdoor Gangisallesman » 19 jun 2010, 12:35

Het is niet die van de parkeerrem maar het linker oranje lampje , ik haal deze week nieuwe blokken voor voor en achter en dan kijk ik wel ff .
Maar wat ik vreemd vind is dat het lampje aan zou moeten gaan juist tijdens het remmen , ach ik heb zulke indicatoren nooit op m'n auto gehad dus zal dit wel de aanloop zijn naar een staedy brandend lampje tijdens het remmen .
Avatar gebruiker
Gangisallesman
Expert Boarder
Expert Boarder
 
Berichten: 123
Geregistreerd: 22 jan 2010, 20:08
Woonplaats: Nieuwkoop
Type wagen: 380SEC
Bouwjaar: 1985
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Interieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron