[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
keerring koppelomvormer : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 29 apr 2024, 12:15

keerring koppelomvormer

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

keerring koppelomvormer

Berichtdoor Speklap » 06 jan 2010, 16:37

Ik heb vorige week m'n krukas keerring en de keerring achter de koppel omvormer vervangen. Alles is volgens het boekje gegaan motorzijde is goed maar de keerring achter de koppelomvormer lekt weer.De as van de koppelomvermer is mooi glad dus waarschijnlijk is hij toch beschadigd met monteren. Is hier een handigheidje voor? Zodra je de koppelomvormer er op schuift kan je nix meer zien en moet dus maar hopen dat het goed is gegaan.
als iemand suggesties heeft dan hoor ik het graag.
Gr. Daan
Speklap
 


Re:keerring koppelomvormer

Berichtdoor Rene500SEC » 06 jan 2010, 18:06

Dit verhaal komt me heeeeeel bekend voor en ik heb 9x mijn bak erop en eraf gehad.

Het zit in de oliepomp zelf en dan heb ik het over het lager die erin zit(rond glijlager)en de tandwielen IN de pumpbody.

Nergens kan je deze dingen los bestellen dus zal je aan een nieuwe moeten...kosten?? rond de 600e geloof ik.

Nu vond ik dat behoorlijk wat geld,dus na veel bellen en zoeken kwam ik bij Autrans.

Deze mensen weten waar ze het over hebben en laten speciaal voor Mercedes zelf lagers maken e.d.

Heb de bak daar af gegooit omdat ik ZEKER wilde weten dat de 10x het ineens goed zou zijn.

Ze hebben buiten de revisie van de pumpbody ook alles gespoeld nagekeken en een remband vervangen.

Kosten? 400eurie en geloof me hij schakelde als boter!!

Vraag daar even naar Jerry,die is niet zo gebrand om mensen op kosten te jagen en heeft alle tijd voor je.
Rene500SEC
Verbannen
Verbannen
 
Berichten: 2369
Geregistreerd: 30 apr 2009, 19:59
Woonplaats: 's-Hertogenbosch
Roepnaam:
Type wagen: 500SEC
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten