[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Klapperend geluid : Algemene vragen over jouw auto

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 22 nov 2024, 21:46

Klapperend geluid

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een andere forum past.

Moderator: Neerven

Klapperend geluid

Berichtdoor TheWolf » 31 maart 2013, 03:49

Wanneer ik met de Mercedes een bocht naar rechts maak en het wegdek is slecht (helaas komt dat hier in Curacao veelvuldig voor) dan hoor ik een klapperend geluid wat uit de kofferbak lijkt te komen. Eerst dacht ik dat het de plank was die op het reservewiel ligt maar die heb ik er uit gehaald en het klapperen blijft. Verder is de kofferbak leef dus daar kan het niet uit komen.

Iemand een idee in welke richting ik moet zoeken?
TheWolf

Re: Klapperend geluid

Berichtdoor Wiecky » 31 maart 2013, 08:36

Misschien is het je gevaren driehoek die niet goed in de houder zit. Heb ik ook gehad. Succes met zoeken.
Wiecky

Berichtdoor Douwe » 31 maart 2013, 10:43

het kunnen ook je wiel doppen zijn
maar je krik ligt ook in de kofferbak
en zo kunnen we nog wel even door raden
omdat je maar een hele beperkte omschrijfing hebt kunnen we hier een waslijst van dingen opnoemen die het wel zouden kunnen zijn
messchien is het eenidee om het geluid eens optenemen terwijl je rijd en dat hier te posten ;)
Douwe
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 420SE
Bouwjaar: 1986
LPG: Ja

Berichtdoor TeunBong » 31 maart 2013, 17:59

Is het een blikken rammel?
TeunBong
Diamant Boarder