[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
kofferbak rubber : Carrosserie & Exterieur

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 18 apr 2024, 04:39

kofferbak rubber

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Moderator: Neerven

kofferbak rubber

Berichtdoor FransBarmentloo » 05 mei 2010, 13:30

Hallo, allemaal

Ik wil mijn kofferbak rubber vervangen
Gaat dit makkelijk los of is daar een trucje voor?
Waarmee verwijder je de oude lijmresten zonder dat je lak aangetast wordt?

grt,Frans.
FransBarmentloo
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 76
Geregistreerd: 14 feb 2010, 17:27
Woonplaats: Bunschoten
Roepnaam:
Type wagen: 500SEC
Bouwjaar: 1986
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re:kofferbak rubber

Berichtdoor Basjeva » 05 mei 2010, 21:31

Hallo Frans,

Als ik me niet vergis ging dat niet zo makkelijk. het is al weer even geleden dat de mijne vervangen is en dat was net voor spuitwerkzaamheden. Oude lijmresten heb ik dus hardhandig kunnen verwijderen.
Er zijn lijmoplossers in de handel en waarschijnlijk verkrijgbaar bij een automateriaalzaak of waar ze verf en schuurpapier verkopen. Normaliter beschadigd dit niet de lak maar lost wel enigzins de lijmresten op.
Als je de rubber voorzichtig los trekt heb je kans dat de lijmresten aan de rubber blijven hangen en hoef je niet steeds de oude rubber weer los te peuteren. Een mooi werkje waar je wel een paar uurtjes mee zoet kunt zijn.
Succes

Bas
Avatar gebruiker
Basjeva
Gold Boarder
Gold Boarder
 
Berichten: 342
Geregistreerd: 05 dec 2009, 22:56
Woonplaats: Prov. Brabant
Roepnaam:
Type wagen: 380SE
Bouwjaar: 1981
LPG: Nee


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten