[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
koplamp scheef : Carrosserie & Exterieur

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 25 apr 2024, 07:14

koplamp scheef

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Moderator: Neerven

koplamp scheef

Berichtdoor stef » 11 jun 2010, 22:40

beste mensen

het viel mij op dat mijn linker koplamp er anders in zit dan de rechter (rechter lijkt mij in orde)
ook onder de kap ziet het eruit alsof iemand er vrij grof mee bezig is geweest (zie foto)
heeft iemand een idee wat ik kan doen om de linker koplamp beter te plaatsen?
en het valt mij op dat er redelijk veel ruimte zit tussen de motorkap en de koplampen, kan het kloppen dat hier nog een rubber tussen hoort?

Gr. stef
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
stef
 


Re: koplamp scheef

Berichtdoor ElGriffo » 12 jun 2010, 18:25

Je bedoeld denk ik je rechterkoplamp, bestuuderskant is links passagierskant
is rechts.

Je gelijk als je zegt dat er mee gerommeld is, de balk ziet er een beetje verfromfraaid uit.
Lamp eruit, bak richten en dan koplamp , scherm en motorkap afstellen

Suc6

grt
ElGriffo
 


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast