[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Kosten revisie automaatbak W126 280SE : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 29 maart 2024, 12:52

Kosten revisie automaatbak W126 280SE

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

Kosten revisie automaatbak W126 280SE

Berichtdoor Gasterd280SE » 13 maart 2009, 22:34

Hallo allemaal,

Ik rij nu al een tijdje met mijn Benz W126 280SE (bj. 1983), maar ik merk dat mijn automaatbak niet lekker meer schakelt. Vooral van de 2de versnelling naar de derde wil hij wel eens hoog in de toeren schieten. Het lijkt net of hij de versnelling niet goed pakt. Tevens klapt hij hard in de versnelling, niet vloeiend.

Ik zit te denken aan een revisie, maar ik hoop dat er nog andere opties zijn. Vooral de kosten, a +- EUR. 1.500,-, baren mij zorgen. Ik hoop dat iemand mij kan adviseren of mogelijk een goed automaatrevisiebedrijf kent. Mijn Benz heeft overigens 225.000 kilometertjes gelopen en verkeert verder in perfecte staat van onderhoud.

Met vriendelijke groet,


Gasterd
Gasterd280SE
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 27 jun 2008, 14:55
Woonplaats: Harderwijk
Type wagen: 280SE
Bouwjaar: 1983
LPG: Ja


Re:Kosten revisie automaatbak W126 280SE

Berichtdoor RobertP » 25 maart 2009, 23:04

Hoi,

Ik zou advies van Hans volgen. Je kan altijd later je versnellingsbak vervangen. Bij mij heeft dat geholpen.

Groet,

Robert.
Avatar gebruiker
RobertP
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 45
Geregistreerd: 06 nov 2008, 12:00
Woonplaats: Zevenhuizen (ZH)
Roepnaam:
Type wagen: 280SE
Bouwjaar: 1982
LPG: Nee


Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten