De zoekfunctie al redelijk uitgeplozen en heb al wat opties voor "ons" probleem
Wellicht kunnen jullie mee denken.
Een forumlid heeft de 560SEL van kevinvandeijssel op de gok gekocht met een niet lopende motor, een tijdje
Geleden de motor al redelijk snel lopend gekregen en verder heeeeel wat technische zaken aangepakt.
Ben er wel achter dat amerikanen zeeeeer slecht onderhoud plegen... Daadwerkelijk alles lekte , had speling
Of zat vast. Inmiddeld is alles wel aangepakt En zo ook de motor aangepakt. Injectorrubbers, vaccuum op orde
bougies e.d. Injectoren ultrasone gereinigd En nieuwe pakkingen en rubbere items.
Wat voor de operatie al aan de orde was en wat ik hoopte op te lossen met het hier boven beschrevene, blijft het probleem bestaan.
Bij eerste koude start slaat de motor aan en slaat gelijk af omdat het verhoogde toerental regeling net werkt.
Na een aar keer doorstarten blijft hij heeeel langzaam stat lopen en bij gasgeven smoort ze gelijk en dreigt af te slaan.
Laat je hem zo stat. Warm lopen dan gaat het starten en rijden prima . Ook reageert de motor niet op de sigaar , bij stekker los geen verschil in toerental. Ook lijkt de fan vol gas mee te draaien ??
Het betreft een 560SEL uit 1986 zonder LPG met 250.000 km en een katalysator org. Fabriek
De kabelboom is bikkelhard en ik ben bang dat er ergens een draad breuk zit , en ik twijfel over de sensoren
Wat zijn de waardes van de sensoren en hoe lopen de schakelingen
Ik wil het probleem zaterdag aanpakken