[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Langzaam optrekken.... : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 29 maart 2024, 07:23

Langzaam optrekken....

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

Langzaam optrekken....

Berichtdoor MaartenMerc » 08 jun 2009, 16:21

Na behoorlijk wat onderhoud lijkt mijn Benz het goed te doen. Nog één dingetje dan...het optrekken. Dat gaat nog niet helemaal tof. Bij het optrekken gaat het redelijk in z'n één, schakelt ie naar z'n twee en dan lijkt het of ze even inhoudt om vervolgens volle kracht vooruit te gaan. Heel raar dus, the power is wel aanwezig, maar als ie net naar z'n twee is geschakeld dan rijdt ze eerst langzaam en wordt ik links en rechts ingehaald door jan en alleman alvorens mijn wagen aan een forse inhaalrace begint en natuurlijk uiteindelijk wel als eerste bij het volgende stoplicht aankomt. Wat zou dat inhouden kunnen zijn, waar moet ik dat zoeken??

groet Maarten
Avatar gebruiker
MaartenMerc
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 61
Geregistreerd: 08 dec 2008, 21:14
Woonplaats: Amsterdam
Type wagen: 260SE
Bouwjaar: 1990
LPG: Nee


Re:Langzaam optrekken....

Berichtdoor MaartenMerc » 29 jun 2009, 14:03

Wat bedoel je precies met 'afstelling'.
Af en toe als ik 100 rijd schiet ie ineens naar voren, alsof ie dus veel meer power heeft, maar dat er slechts zelden uitkomt...Alsof iets hem tegenhoudt.
Avatar gebruiker
MaartenMerc
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 61
Geregistreerd: 08 dec 2008, 21:14
Woonplaats: Amsterdam
Type wagen: 260SE
Bouwjaar: 1990
LPG: Nee


Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron