[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Meerdere elektrische problemen : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 22 nov 2024, 05:42

Meerdere elektrische problemen

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

Meerdere elektrische problemen

Berichtdoor Bavo » 25 jan 2024, 20:10

Hoi,

Ik heb een aantal problemen waar ik momenteel met zit en ik weet niet goed waar beginnen.

De interieurverlichting van alle knopjes en de teller werken af en toe als ik de dimlichten aanzet, als ze niet werken helpt meerdere keren de dimlichten op en af zetten ook niet.

Ik had een radio geplaatst en deze heeft maar een aantal dagen gewerkt (was plug en play).

De klimaatregeling heeft in het begin gewerkt, de laatste paar weken werkte die niet tot vandaag. Had vandaag een nieuwe zwaardere batterij gestoken aangezien de oude te licht en slecht was, weet niet of het daardoor komt.

Alle zekeringen heb ik al vernieuwd.
Bavo

Roepnaam:
Type wagen: 300SE
Bouwjaar: 1990
LPG: Nee

Re: Meerdere elektrische problemen

Berichtdoor Neerven » 26 jan 2024, 08:54

Klinkt mij als een massa-probleem. Voor je dashboard is in mijn ogen de dimmer verdacht. die zou ik een nader onderzoeken en eventueel doorverbinden.
Neerven
Moderator
Moderator

Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Techniek