[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Mer230SLK : Even voorstellen

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 28 maart 2024, 15:09

Mer230SLK

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats hier geen vragen omtrent problemen!!!
Daar is de rest van het forum voor.

Moderator: Neerven

Mer230SLK

Berichtdoor mer230slk » 06 jan 2019, 15:56

hoi, ik zal mij even voorstellen,
ik ben Michel Lazeroms en kom uit Zegge
Zegge is een klein plaatsje in West-Brabant en ligt tussen Breda en Roosendaal.
Sinds kort ben ik in het bezit van een Mercedes 300SE van 1986.
ik heb meerdere Mercedes oldtimers in het bezit gehad:
2+W123
W123 CE
2+350SLC
350SL
2+450SL
230SLK
en nu dus een 330SE.

Gr.. Michel.
mer230slk
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 30 okt 2018, 19:40
Woonplaats: Zegge
Roepnaam:
Type wagen: 260SE
Bouwjaar: 1987
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re: Mer230SLK

Berichtdoor Neerven » 06 jan 2019, 18:21

Welkom Michel,

Lees ook even de forumregels, dan weet je hoe het hier werkt.
Avatar gebruiker
Neerven
Moderator
Moderator
 
Berichten: 2333
Geregistreerd: 01 aug 2010, 11:14
Woonplaats: Eindhoven
Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten