Dag mensen,
Ik zit nogal met de handen in het haar (dat ik niet meer heb) met mijn W126 500SE. Hij staat nu al 3 maanden bij de Oude Ster garage te Amsterdam, en er is nog geen oplossing in zicht:
Ik had al langer start problemen op benzine. Deze winter bleek dat hij helemaal niet meer op benzine liep. Op LPG ging het echter zonder problemen (hij start overigens wel op benzine, dus dat is vreemd). Tot mei, toen startte hij helemaal niet meer. Na een boost van de ANWB liep hij weer normaal. Men adviseerde mij een nieuwe accu te nemen. Ik naar de kwik-fit, en sindsdien heeft hij niet meer gelopen. Eerst bleek de ontstekingsmodule kapot te zijn. Dat is goed mogelijk want hij kreeg geen vonk meer. Dit is nu verholpen. Ook krijgt hij benzine en doet de start-motor het, maar hij loopt eenvoudigweg niet. Niet op benzine en niet op LPG.
Heeft iemand een idee? Is er nog een onderdeel doorgebrand? Ik heb geen verstand van de techniek, en bovenstaande heb ik vooral van de monteur. Is er iets waar hij naar kan kijken, of is er een adresje waar dit zeker uitgezocht kan worden? Ik begin me zo langzamerhand af te vragen of er een einde in zicht is....
Alvast bedankt!