door GuusT » 23 apr 2012, 10:43
Denk dat we soms wel eens vergeten dat niet iedereen hoopjes geld heeft en echt op de kleintjes moet letten, doet er niet aan af dat we eigenlijk allemaal dezelfde droom hebben , rijden in een 126.
Ook ik . zei de gek , 3 jaar terug 2 x 126 gekocht, een 380SEC en een 500SEL .
De SEC , mooie auto verwaarloost interieur maar technisch perfect , intussen interieur vervangen en op 2 kleine deukjes na een heerlijke en mooie auto waar mijn vrouw elke dag met heel veel plezier naar haar werk rijd , 100 km p/dag.
Dan de SEL , technisch niet echt goed maar ach nieuwe ontsteking,nokkenassen en wat vacuumlekken en elektrisch zooi verder nu toch technisch in redelijk goede staat en een genot om in te rijden.
Op het moment van aankoop werkte ik nog maar half jaartje later ook van de ene op de andere dag werkeloos.
Maar goed , vrouw werkt en we komen niet om van de honger.
Echter de SEL is werkelijk een wrak om te zien, elk plaatdeel heeft wel iets , deukjes , 2 roestplekjes , bumpers voor en achter valt de , in kleur meegespoten lak , af en ziet er uit alsof het een botsauto is.
Kom bewust niet naar meetings en zo want behalve het geld voor de LPG heb ik geen zin in dat gezeik van iedereen over hoe slecht mijn auto er wel niet uit ziet.
Makkelijk lullen allemaal maar wacht even met je oordeel , je kunt niet in mijn portemonnee kijken en behalve de poen heb ik er ook niet de ruimte voor en moet ik alles op straat doen.
Krijg regelmatig mailtjes van mede liefhebbers of ik niet wat aan hun auto wil doen ,maar ja , op straat en met de nieuwe buren die voor elk wissewasje aan de telefoon hangen word het toch steeds moeilijker.
Dus wacht even met je oordeel , één ding hebben we allemaal gemeen , die geweldige 126 , elke keer weer een genot als ik instap , elke keer weer die kick om in één van de mooiste auto.s ooit gemaakt te mogen rijden.
Dus vandaar mijn idee om toch eens serieus te gaan nadenken over een hobbyruimte in Rotterdam en omgeving , niet alleen vanwege mezelf maar ook om diegene die het niet zelf kunnen tegen redelijke tarieven weer op weg te helpen.
Mes snijd aan 2 kanten dus , jij rijd weer lekker en ik kan mijn [ niet ] inkomen wat aan zuiveren.
Guus
Laatst bijgewerkt door
GuusT op 23 apr 2012, 12:47, in totaal 2 keer bewerkt.