[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
MuktaII : Even voorstellen

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 28 maart 2024, 12:18

MuktaII

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats hier geen vragen omtrent problemen!!!
Daar is de rest van het forum voor.

Moderator: Neerven

MuktaII

Berichtdoor MuktaII » 09 jul 2008, 15:57

Hallo Allemaal,

ik ben ook al aanwezig op het MB forum, maar dit is wat specifieker en voor mij ook interessant omdat ik sinds kort een 500SE heb gekocht. De auto komt oorspronkelijk uit Zwitserland, maar is naar Frankrijk geimporteerd door de vorige eigenaar.
Zelf ben ik 42, getrouwd en vader van een zoon van 4,5 (bijna 5), en verplaats mij normaal gesproken in een C220 diesel. Deze auto (de 500 dus) wordt wel meer gebruikt in de toekomst, maar dan moet er toch echt eerst gas in, want nu wordt ik niet zo blij als ik de rekening aan de pomp zie nl..............wie wel overigens!

Verder hoop ik veel info te kunnen vinden voor het onderhoud van deze wonderschoone automobielen, aangezien eigen onderhoud (voor zover mijn kennis en ervaring dat aankan) wel scheelt in den kosten.

Ik woon in de provincie utrecht, en geniet elke dag van de mooie natuur in deze prachtige regio. Wellicht ontmoet ik wat meer leden als er eens een keer een clubdag of meeting wordt georganiseerd.
Zodra ik tijd heb zal ik een fotoboek aanmaken en wat foto's van de auto plaatsen. Overigens ben ik vandaag weer wat blijer (en geld lichter) geworden, aangezien de taxateur langs kwam..........de auto is getaxeerd op € 15.000,-- B). een mooi bedrag dus, maar er mankeert dan ook bijna niets aan de auto!

Dat was het voor nu. Ik wens iedereen veel plezier en, niet onbelangrijk, veel probleemloze kilometers in zijn of haar W126! ;)
Nothing to do, nowhere to go, just be, BE HAPPY!
Avatar gebruiker
MuktaII
Gold Boarder
Gold Boarder
 
Berichten: 333
Geregistreerd: 09 jul 2008, 15:35
Woonplaats: Prov. Utrecht
Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:


Re:MuktaII

Berichtdoor Sterretje1968 » 30 sep 2008, 15:35

Hoi Mukta,

Welkom op ons forum.
Wens je veel lees- en schrijfplezier. :)

Groetjes, Rene.
Groetjes, Rene.
Avatar gebruiker
Sterretje1968
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 5203
Geregistreerd: 05 jun 2008, 21:51
Woonplaats: Eindhoven
Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten