Hallo na het reviseren van mijn motorblok 280SE W126 bj 1981(omdat de kop lekte) en diverse andere dingen bijv brandstof pomp brandstof filter alle vacuüm slangen alle olieen had vervangen had ik weer een auto die goed reed totdat ik deze na 2 weken stilstaan wou starten de auto niet wou aanslaan na een tijdje sloeg hij aan voor 2 SEC maar sloeg daarna gelijk af.
Op een gegeven moment sloeg hij aan maar schommelde tussen de1000 en 500 toeren om daarna weer af te slaan.
Mijn Brandstofpomp relais was 1,5 jaar geleden al vervangen maar om alles uit te sluiten heb ik deze gisteren weer vervangen omdat de anwb er bij was geweest en een doorverbindeng maakte en toen sloeg hij wel aan en hij bleef lopen. Helaas na het nieuwe relais geplaatst te hebben starte de auto nog niet.
Na draaien aan de schroef in het luchtfilter ( eerst dicht en elke keer een klein stukje open) sloeg de auto aan en bleef lopen en reed goed.
Nu probeerde ik hem net weer te starten maar helaas hij start en slaat gelijk weer uit.
Wie kan mij verder helpen met mijn probleem ik weet niet wat ik nog verder kan doen?
Met vriendelijke groet Jan de groot