voor de mensen die er sores mee hebben
dat zijn er helaas meer dan ze er zelf erg in hebben !!!
zo is ongeveer de lmm potmeter bijna versleten na 2.5 ton
door lang stil staan of zomaar injectoren vies en verkeerd sproei beeld + lekken
temperatuur gevers die afwijken /
dus de jetronic meent in de zomer te verkeren in de winter en andersom
noem het maar op....
bij hehlhans.de staat een mooie tabel om storingen te lokaliseren
zelf kun je erg veel meten en constateren door onze grote vriend de
multi meter te gebruiken op de juiste manier !!
http://www.landiss.com/mixture.htm
http://www.diagnostic-assistance.co.uk/mech_inj.htm
http://www.scribd.com/doc/3299223/Bosch ... on-Manual-
http://www.hehlhans.de/tipp98-24.htm
http://www.zeepoort.nl/jetronic/
http://www.wochelen.de/W126/lmm_geber.htm
http://www.porsche928forums.com/downloa ... ebuild.pdf
http://ww2.justanswer.com/uploads/rmill ... Final1.pdf
http://www.mercedesclubs.de/wiki/index. ... eiler_M110
http://books.google.nl/books?id=fVm0HYH ... 22&f=false
http://w124-zone.com/articles.php?article_id=34
http://www.914world.com/bbs2/index.php? ... entry=2520
(deze laatste word veel geprezen op site's en fora )
mischien staat er wat dubbel hopelijk niet groeten en veeeeeel succes