[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Onronde Velgen : Algemene vragen over jouw auto

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 23 nov 2024, 13:07

Onronde Velgen

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een andere forum past.

Moderator: Neerven

Onronde Velgen

Berichtdoor MuktaII » 29 jun 2011, 19:32

Hallo beste medebenzers,

Ik heb een set tweedehands velgen (BBS 15") gekocht, en daar nu nieuwe banden op laten leggen.
Ze zijn goed gebalanceerd, maar bij de bandenboer bleek tijdens het omleggen dat 2 velgen onrond waren. deze zijn gericht en daarna weer de banden erop en uitgebalanceerd.

Echter, nu blijkt de afwijking in de velgen toch nog een trilling in de auto te geven, en dat begint al vanaf zo'n 60 a 65 km/u.........dat is dus niet al te prettig rijden kan ik jullie verzekeren. Er liggen Goodyear banden onder, 205/65/15 en die bevallen me prima.

Kent iemand een goed bedrijf in de buurt van Soesterberg om ze te laten richten, liefst voor een schappelijk bedrag uiteraard!

Ik hoor het graag :mrgreen:

mvg, Mark.
Nothing to do, nowhere to go, just be, BE HAPPY!
MuktaII
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Re: Onronde Velgen

Berichtdoor Felix » 29 jun 2011, 19:45

In het verleden goede ervaringen met Wheeltrim in Nijkerk, dat is ook nog eens bij je om de hoek!
Mercedes Benz 500SEL 1986 surfblau
Felix
Gold Boarder
Gold Boarder

Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1986

Re: Onronde Velgen

Berichtdoor MuktaII » 04 jul 2011, 13:54

Ok, dank je voor de tip. Ik zal eens informeren bij ze.
Wordt vervolgd....!
Nothing to do, nowhere to go, just be, BE HAPPY!
MuktaII
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto