Gisteren heb ik iets grappigs meegemaakt. Ik was samen met m'n vriending een parkeerplaatsje aan het zoeken op een parkeerterrein van een winkelcentrum. Vervolgens zien we alle mensen op straat dezelfde richting op kijken. Er was iets aan de hand, maar we konden nog niet zien wat het was.
Ik sla af op het parkeerterrein, zie ik daar een donkerbruine (precies dezelfde kleur als de mijne) W126 280SE staan die achterop een BMW E36 coupé was gereden. Zondè dacht ik. Maar zo op het eerste gezicht viel de schade wel mee.
We rijden er voorbij, en we zien dat i.i.g. het binnenwerk van de grille kapot is. Waarop m'n vriendin zegt, "ga er even naartoe en vraag of hij een ander grilletje nodig heeft". Zo gezegd zo gedaan, eigenaar van de W126 aangesproken en m'n nummer achtergelaten. Nog geen uur later werd ik door hem opgebeld en 's avonds is hij langs gekomen om een grilletje op te halen.
Meneer weer blij met z'n grille en ik blij dat ik hem kon helpen. Mooi voorbeeld van een geluk bij een ongeluk.