[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Op vakantie geweest met mijn 500SE : W126 - Van alles wat.... - 2

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 20 apr 2024, 18:40

Op vakantie geweest met mijn 500SE

Hier kun je over van alles en nog wat kletsen omtrend de W126.
Leuk filmpje met een W126? Of met de W126 iets leuks mee gemaakt?
Plaats het hier!
(Geen vragen over de W126)

Moderator: Neerven

Re: Op vakantie geweest met mijn 500SE

Berichtdoor pollythepolster » 04 sep 2012, 00:05

had ik hem maar mee genomen, mijn 500SEL, zit nu al drie dagen te wachten in kroatie op een waterpomp voor mijn E270CDI. in heel het land niet te krijgen. komt uit Slovenië moet er Dinsdag zijn, hoop Woendsag weer op pad te kunnnen naar huis.

zaterdag om 7.30 uur vertrokken en drie kwartier later 10km van de grens stonden we stil. grrrrr.
pollythepolster
 


Re: Op vakantie geweest met mijn 500SE

Berichtdoor Teun de Vries » 18 sep 2012, 22:16

Zo! Wij zijn weer terug, heen en weer kroatie, ongeveer 4000 km en geen centje pijn,totaal ongeveer 350 km op benzine moeten rijden omdat de gastank dan leeg was en geen pomp in de buurt.... Lekker aircotje aan als het erg warm was, alhoewel dat wel heel veel van je vermogen weg neemt...... Lekker de terugweg flink meegereden met de grote jongens, gemiddeld zon 170 met uitschieters naar 200...toen kwam de auto pas in zijn element. T was een geweldige rit en geen centje pijn, doe het zo weer!!!!!
Enige nadeel dat in de bergen door de ijle lucht weinig vermogen over was......
:D
Teun de Vries
 


Re: Op vakantie geweest met mijn 500SE

Berichtdoor Peter 500SEC » 18 sep 2012, 22:19

Ik benijd jou om deze reis met jou bolide, lijkt mij een geweldige ervaring.

Zelf ben ik nog niet verder dan Hamburg geweest met mijn Benz

Wat de ijle lucht betreft, maakt het niet uit, hier hebben ook moderne autos last van ;)
Peter 500SEC
 


Re: Op vakantie geweest met mijn 500SE

Berichtdoor Teun de Vries » 18 sep 2012, 22:44

Haha Peter, en ik benijd jou om je dikke wagen, wil heel graag nog een rooie of zwarte SEC erbij, de 300SE eruit en dan een dikke rode SEC......Past mooier naast de groene die we al hebben!
Teun de Vries
 


Re: Op vakantie geweest met mijn 500SE

Berichtdoor Bram de Groot » 19 sep 2012, 01:03

Rij met mijn 300SDL vaak door Duitsland, geweldige auto! Altijd tussen 170 en 200 kmh, verbruik ligt standaard dan 1 op 11, toeren rond de 4500 en daar wordt ie niet warm of koud van. Olieverbruik ligt op 1 liter per 20dkm, rookt nul en trekt sinds ik de EGR heb gemodificeerd als een lier.
Top is na EGR modificatie overigens 203 op gps (daarvoor 190) en verbruik is met 1 km mėėr per liter omhoog gegaan.
Hoewel deze diesels hoogtoerig zijn, wat ik niet leuk vind, geeft niets mij het gevoel dat het stukgaat, ze lopen gewoon 1 miljoen km en dan is het klaar. De mijne heeft 144 d Miles gelopen plus 25 dkm, dus ik heb nog even te gaan.

Opvallend is altijd wel dat ik juist de 'dikke' V8 126ers voorbij knal op de snelweg en zij mij bij het stoplicht :D
Uren achtereen 180 kmh houden die mannen niet van, mijn SDL juist wel.
Bram de Groot
 


Re: Op vakantie geweest met mijn 500SE

Berichtdoor Wimada » 19 sep 2012, 06:47

Denk niet dat het bij 1 miljoen km klaar is,een diesel is niet om
continue te planken ;) als is het een Benz ook die kan kapot :(
is tenslotte toch 25 jaar oud,zeg maar zo als je zelf 80 bent ga je
ook niet alle dagen hardlopen !ik zelf heb ook een V 8 en kom zelden
boven de 150 km uit,heb trouwens al 3 verbalen gehad na de motorwissel
dus zit er ook niet op te wachten :lol: :lol:

suc6 Gr. Wim
Gr. Wim.

Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten met familie, elke keer weer ooms en tantes die me
een por in mijn zij gaven en zeiden: nu jij he?
Ze zijn ermee opgehouden toen ik bij hen hetzelfde deed op begrafenissen!
Avatar gebruiker
Wimada
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 3719
Geregistreerd: 10 maart 2009, 23:12
Woonplaats: 's-Hertogenbosch
Roepnaam:
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Nieuwer
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Vorige

Keer terug naar W126 - Van alles wat....

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten