[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Op zoek naar een monteur/liefhebber van de 260SE : Algemene vragen over jouw auto

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 28 maart 2024, 20:46

Op zoek naar een monteur/liefhebber van de 260SE

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een andere forum past.

Moderator: Neerven

Op zoek naar een monteur/liefhebber van de 260SE

Berichtdoor lars 245 » 07 jun 2017, 20:45

Hallo allen,

ik ben opzoek naar een Mercedes liefhebber die veel verstand van de 260SE heeft.

mijn auto loopt nog niet perfect en zou dat wel graag willen.
het probleem is dat de auto niet top start daarna wel goed loopt.
maar als de auto 60 graden wordt heel slecht lopen tot de 80 graden en daarna is er niks aan de hand.
ik ben zelf ook wel handig maar dit gaat mij helaas te ver :???:

dus ik zoek een persoon die samen met mij samen naar mijn auto wil kijken want dan kan ik er ook meer van leren.

dus mijn vraag is weet of kent u iemand die dat doet en in de omgeving van Zwolle Hoogeveen Ommen woont?

Gr. Lars
Dedemsvaart
lars 245
 


Re: Op zoek naar een monteur/liefhebber van de 260SE

Berichtdoor RD500SEC » 07 jun 2017, 22:23

Misschien kan je de temperatuursensor doormeten?
Avatar gebruiker
RD500SEC
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 1571
Geregistreerd: 03 aug 2011, 21:47
Woonplaats: Gem. Schagen
Roepnaam:
Type wagen: 500SEC
Bouwjaar: 1985
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re: Op zoek naar een monteur/liefhebber van de 260SE

Berichtdoor Gerko » 07 jun 2017, 23:02

Vanuit Hoogeveen is Sexbierum niet erg ver toch? Je kunt douwe eens vragen.
Ik ben niks nieuwsgierig, maar ik wil gewoon alles weten!
Avatar gebruiker
Gerko
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 728
Geregistreerd: 21 aug 2012, 12:45
Woonplaats: Veluwe
Roepnaam:
Type wagen: 300SDL
Bouwjaar: 1986
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten

cron