[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
ophanging einddemper : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 08 mei 2024, 21:10

ophanging einddemper

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

ophanging einddemper

Berichtdoor Michel1975 » 17 okt 2010, 09:28

Kwam er gister ook achter dat de einddemper een haaak mist waar de rubber ingehangen word. Kon zo snel ook niet zien of die er uberhaupt opgezeten heeft. Dus zit nu een beetje houtje touwtje opgelost. Maakt voor de uitlaat niet heel veel uit op het eerste oog daar er niet zo heel veel gewicht opzit en de ophanging wel stevig is. Alleen nu heb ik liever de haak weer terug waar die hoort en dan keurig aan rubber zeg maar. Werden er imitatie einddempers verkocht met maar 1 ophangpunt ofzo? Is het mogelijk om zo'n haak er weer op te lassen? Zo ja is er iemand die dit voor mij kan doen. Wil best een hoop dingen zelf doen alleen lassen is echt een vak apart en voor mij een brug te ver. :oops:
Drinken halveert je leven,
maar je ziet dubbel zoveel...
Avatar gebruiker
Michel1975
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 882
Geregistreerd: 06 okt 2010, 16:53
Woonplaats: Heerhugowaard
Type wagen: 500SEC
Bouwjaar: 1990
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten