[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead peterjavalin : Even voorstellen - 2
Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent. Plaats hier geen vragen omtrent problemen!!! Daar is de rest van het forum voor.
ik dacht dat er in de buurt hier niet zo veel W126 modellen rond reden. maar ik kom er steeds meer tegen. wordt het toch nog mooi op de weg met al die 126 'ers
groet peter
Mercedes 420SEL 1986 Mercedes S-Klasse: a way of life.
he peter er staat er nog eentje in de buurt en nog te koop ook. een 280 uit 83 met gedocumenteerde kilometers onder de 50.000 uit zwitserland. je komt ze nu echt regelmatig tegen in Breda leuk hoor. Die van jou is echt heel netjes fraai hoor ben ik ook iel arg sjaloers op.
Lead me, follow me, or get the hell out of my way.