door GuusT » 12 jan 2010, 16:27
Beste mede forummers
Al een aantal malen lees ik dat er mensen zijn die klagen over dat er bv off topic gegaan word,
dat het forum niet professioneel genoeg zou zijn en dat we lullige berichtjes over sneeuw niet hier mogen neer zetten.
Misschien een goede raad voor dit type zeurkousen is wellicht , installeer WIS en EPC op je pc , schrijf jezelf uit
, kun je op zoeken wat je wil zonder onze storende berichtjes te hoeven lezen.
Ik weet niet hoe het met jullie zit hoor maar ik zit hier niet alleen voor tech info maar voornamelijk
als liefhebber van de 126 en ik lees graag wat een ander mee maakt en heeft met zijn 126 .
Lees net iets over sgrijfvouten ook hahahaha
Ja sorry maar we hebben niet allemaal hoge school gehad en ik vind het wel bijzonder laag om iemand daar op aan te vallen.
En ook sorry dat we niet allemaal excact door hebben hoe de zoek functie werkt en we daarom meerdere keren dezelfde vraag
stellen.
Ook sorry dat we niet allemaal pc wizards zijn en daarom wel eens mis zitten en we onnodig ruimte in nemen , ruimte die
jullie nodig hebben om andere mensen af te zeiken en te zeuren over futiliteiten (over off topic gesproken )
Ook nog sorry dat we niet allemaal zulke super techneuten zijn zoals jullie en we veel te vragen hebben.
Het lullige van alles vind ik dan nog dat diezelfde zeurkousen voorheen wel allemaal lul verhalen in dit forum schreven , is het misschien zo dat deze zeuren denken dat zij meer recht hebben omdat ze dan senior boarders zijn .
Nee de lol gaat er wel een beetje af zo , je durft verdomme geen vraag te stellen hier omdat er altijd wel iemand iets lulligs schrijf in de trant van : Dit onderwerp is al zo vaak behandeld , GEBRUIK je zoek functie .
Als de moderatoren dit schrijven dan heb ik nog zoiets van ok , maar Jan en alleman begint dan ineens de boel af te zeiken.
Laat iedereen in zijn waarde en laten we ophouden met dit soort gezever en gezeur , nogmaals als het alleen voor tech info zou zijn dan installeer ik WIS en EPC wel op mijn pc , nee ik zit hier ook voor de gezelligheid en een klein beetje persoonlijke aandacht kost je niets , een beetje vriendelijk zijn kost ook niets en niemand die jou verplicht om alle berichtjes te lezen.