Orgineel ben ik ook meer van, heb van die orginele AMG penta velgen eronder, maar wilde wel perse plaklood aan de binnenkant, puur omdat ik die "klonten" lood aan de buitenkant de velg naar beneden vind halen, het is wel zo dat als ze de band goed op de velg plaatsen er maar heel weinig lood op moet voor evt balanscorrectie, soms helpt het ook om bv de band een kwartslag verder op de velg te leggen waardoor weer minder lood nodig is, vind het gewoon veel mooier een strakke velg zonder uitsteeksels zeg maar, ook heb ik gedacht om een RVS uitlaat op maat te laten maken en zo dat er onder elk achterlicht een subtiel pijpje hangt, toch maar vanaf gezien omdat ik de auto liever niet "verpooier",een beetje pooierig past wel bij een SEC maar niet te vind ik , ja ben toch meer van orgineel ook al zal de auto niet meer 100% orgineel zijn, zie bv alleen de LPG installatie al en de airco die op de juiste manier omgebouwd is naar R134a koelmiddel (niet orgineel dus)maar werkt wel goed
. Volgens mij is dat ook het enige wat niet orgineel is aan mijne SEC,o jaa ik vergeet de radio nog, een kenwood met mp3 gedoe etc, maar ja ..... maar kijk bv eens naar de banden van tegenwoordig, er liggen op de velgen Pirelli P7 banden op, eigenlijk ook niet tijdsgerelateerd (moderne band), wil je tijdsgerelateerde banden dan kun je denk ik flink de knip trekken, die zijn echt wel te koop met bijbehorend prijskaartje..
Toch is volgens het taxatierapport van mijne SEC, de SEC behoorlijk wat waard,(vind ik.
)