Hai, toevallig net een slechte ervaring gehad met van Beek, mijn auto komt daar vandaan en het is een zeer mooi exemplaar. De service vond ik in eerste instantie goed. Ook leek de kennis en kunde er wel te zijn. ( beoordeling van een leek )....echter, na zo'n twee maanden werd ik door Kwik Fit die mijn winterbanden erom gezet hebben geattendeerd op benzine lekkage. Dit werd door van Beek kostenloos gerepareerd. Even een moertje aandraaien. Echter was het probleem daarmee niet opgelost en moest ik weer terug. Vervolgens werd het schroefdraad kapot gedraaid. Dat kostte mij een nieuw filter en aansluitmateriaal. De oude aansluiting had een braampje volgens hen en daarop zou het lekken door zijn gegaan. De kosten heb ik gedragen en werd tegemoed gekomen in arbeidsloon. Vond ik zeer netjes. Tot afgelopen APK keuring met grote beurt, de auto bood ik aan met het probleem dat deze bij het nemen van de afrit ( gas los bij terugschakelen ) afsloeg...snel koppeling laten opkomen .... en pfoee weer lopen. Dit kwam veelvuldig voor en ik durfde niet meer te rijden, gelukkig kon ik snel terecht voor de APK.
Eenmaal onderweg bleef het probleem bestaan...zie onderstaande link voor de Topic.
http://www.Mercedesforum.nl/forum/viewt ... 46&t=56525Je kan geluk hebben met een mooi exemplaar...loop deze wel goed na. Voor service en onderhoud raad ik een andere garage aan.
ps.Op youtube is er een filmpje te vinden over meer prutswerk wat geleverd is door dezelfde garage.
En nee....ik heb van Beek hier niet over gesproken, ik ben dusdanig verontwaardigd dat ik de garage niet wijzer ga maken. Als consument hoop je er juist op dat de garage de wijsheid al heeft.
Groet Jeroen