tuurlijk begrijp ik je ook wel je zoek mogelijke oorzaken
maar je kent mij ook en je weet dat ik die wagen door en dor ken je weet dat ik hem heb opgebouwd
en je weet dat ik die instalatie heb gebouwd
dus waarom dan zo verschrikkelijk lang hier op door blijfen drammen
ook jij kan snappen dat als hij het op LPG niet doet hij het wel op benzine moet doen
tenzij dat er wat mis is waardoor hij het op beide brandstoffen het niet meer doet
en ik probeer je al een mooie poos die richting op te sturen maar je blijft in je tunnetje
ook jij kan snappen dat als hij in het verleden benzine startend was de benzien tank van 10 liter elke week getankt moet worden
en ook jij snapt dat er een brandstof pomp moet draaien om op benzine te kunnen starten
en deze zal elke keer als je hem op contact zet te horen
wat je wel hoort als hij op LPG staat zijn de relais van de afsluiters en de vooruit stuwing van het gas als je hem op contact zet
dus ja als je het dan nog niet wilt begrijpen dan zoek je echt naar de benkende speld in de hooi berg
zoek in de richting van je onsteking hier was je mee aan het verandere toen het fout ging
mogelijk dat een kabeltje of stekker een slecht contact heeft waardoord het branstof pomp relais geen pulzen meer krijgt
succes met je zoek toch zo leer je wel de wagen beter kennen
al had ik het liever gehad dat hij het gewoon weg weer goed deed