bedankt allemaal voor het welkom, erg leuk, en handig ook voor de vragen die er wel eens zijn als je ergens mee zit, bij de clubsite vd 190 heb ik ook al vaak hulp gehad met div dingen, scheeld je id weer een hoop garage kosten..
en die witte Mercedes lijkt id precies op die van mij, alleen zat er bij jou een open dak in, dat heb ik niet helaas, ook geen airco maar vond hem zo netjes dat ik dat maar voor lief nam..je word ineens gek op een auto en ik had er al een hoop gezien.. baal alleen vd gaatje in dachboard van een mobiele telfoon houder ofzo..eens kijken of ik dat nog beetje netje kan krijgen maar gaatjes zijn gaatjes vind dat eeuwig zonde , zelf boor ik nooit in dachboard..
er zitten nog wel vd die leuk netjes achter de stoelen leuk is dat, voor je donald duck of zo
en ogrginele leeslampjes links en rechts achterin..hij niet zo luxe als de meeste van jullie maar ik zal em wel goed vertroelten
nu is alles Benz thuis
vd week op de zaak een nieuw werk paard gehad, das me toch ook een super wagen, heel andere klasse als mn oude 316. deze is speciaal voor ons werk ook nog op gechipt, en schijnt een 7traps automaat onder tezitten, als je netjes ijd voel je niks van schakelen, en hoop nieuwe snufjes erop, dus ook tijdens me werk genieten van de sterke betrouwbare Benz, we hebben ooit es 3 VW busjes gehad, maar die konden het zware werk niet aan, die zijn halverwege verkocht omdat ze meer stil stonden dan op de weg reden, nee de Benz daar kan je op vertouwen als het nood aan de man is!
hier een kiekje, this wel geen W126 maar miss toch leuk om even te zien..P8300005.JPGP8300004.JPG
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.