En de mijne is wit... jongens ,wakker worden,betonplaat ad kant, ze wil een ZWARTE!!! , Of laat je Benz dan ff netjes zwart spuiten voordat je deze haar verkoopt?? Helaas zie je niet erg veel zwarte W126en, kleurnr 199 komt dan nog het meest is buurt van zwart. 199= BLAUZWARTZ ,mooie kleur..
Georgina ,kan niet in je knip kijken,en wil ik ook niet, maar misschien is deze wat voor je,hij is iig zwart en persoonlijk vind ik haar prachtig, je rijd zeker iets exclusiefs als je deze zal kopen
Is nu nog niet belastingvrij, maar rij er bv wat bruiloften mee en je hebt zo wat belastingcentjes terugverdiend, denk dat dit wel een gewilde Benz is voor dergelijke gelegenheden.
,Of verhuur je Benz incl jezelf als chauffeur natuurlijk aan zakenlui enzo,beetje netwerkje opbouwen en je kan je boterham er denk ik wel mee verdienen.
Wel even zelf invoeren etc, maar is best te doen en genoeg mensen hier die daar ervaring mee hebben,en anders is er vast wel iemand die ea voor je wil organiseren/regelen, doe het echter niet rol on rol of (op de boot,gaat echt heel grof ,plankgas met koude motor en moet snel snel snel dus dan weet je het wel en vaak raken er dan ook nog eens dingen kwijt,bv boekjes,onderhoudsdocumentatie etc.. wat ze ook maar past,jaaa oppassen met die jappen haha
SAMBAL BIJ???
schades enzo en welles nietes spelletjes achteraf),Gewoon netjes id container,foto's vooraf laten maken voordat ie de container in gaat voor de zekerheid , maar echt beter netjes/veilig in een container.Wel iets duurder maar heus geen duizenden euro's.
Het is niet een 500SEL
maar meer een 560sell
, zou bij seriuese interesse gewoon €15000 bieden, staat er al een tijdje weet je, is zeker meer waard dan €15000 en de extra invoer kosten, wellicht niet belasting vrij,word ie wel tzt. Vind het een prachtbak.
http://www.tradecarview.com/used_car/ja ... s/5862099/ enne 26000km gereden, dus als nieuw