Nou ik ben Jan uit Amsterdam.
30 jaren jong.
Rij een uit Frankrijk geïmporteerde 380SEC uit 1983.
Die ik nu al een aantal jaartjes heb.
waar ik zwart leren interieur in heb in geplaatst.
Ik was al bekend hier op het forum maar dat was voor de vernieuwingen.
Ben al een aardige tyd niet op het forum geweest wegens geboorte zoontje en dat ik de SEC zat was.
heb haar een aantal maanden maar met rust gelaten tot ik er weer behoefd aan had.
Altyd was ik wel bezig met haar,lekker ff een paar uurtjes in de week met de SEC bezig.
tot de kleine dingetjes die wel veel bij mekaar waren er voor zorgede dat ik er geen zin meer in had
(steeds accu leeg enz)en haar wou verkopen.
MAAAAAAR dat heb ik niet gedaan en doe er nooit meer weg WAS me eerste auto en word ook me LAATSTE hoop ik.
Jaja ben weer over nieuw verliefd
wat moet er aan gebeuren ?
een hoop alle rubbers aan de onder kant zijn droog wil ik allemaal vervangen een deze weken als ik alles bij elkaar heb gesprokkeld,en alles dan maar meteen extra aandacht geven met wat onderdelen
ontroesten en ontlakken en in de hamer lock zetten roest de aankomende 20 jaar niet meer.
nieuwe schijven en remklauwen reviseren.
en over een jaartje de auto maar is ontlakken en roest opsporen zit zeer weinig roest aan ontluchting achterin en een krikpunt (begint nu te roeste ) en moet ff aangepakt worden.
en ja een uitlaat van voor na achter van RVS in de latere toekomst.
al met al heb ik aardig wat te doen.
maar ben weer over nieuw verlieft geworden op haar en elke W126 verdiend eigelijk als het kan een lang leven.
verder weet ik ff niet veel te melden.
oja
hobbie s : vissen (karper op de pen en korts vissen)crossen,sleutelen en airgun shooting 50 100m.
grt jan amsterdam