Hallo.
Mijn naam is Tom van den heuvel ( daarom ook de gebruikersnaam Tvdh ) ik kom uit het altijd zonnige Boekel in Noordt Brabant.
Mijn hobbies zijn vooral motorcrossen/motorrijden en sleutelen aan alles wat los en vast zit.
Ik ben nog maar 19 lentes jong, maar ben behoorlijk handig met sleutelen.
Zo heb ik laatst van mijn Peugeot 205 uit 1990 de distributie riem, koppaking, koppeling, klepsteelrubbers en verschillende keerringen vervangen ook heb ik de klappen opnieuw ingeslepen en de kop opgeknapt.
Dit was FANTASTICH mooi om te doen en viel al met al niks tegen, dit heb ik samen met een maat van mij in een week gedaan, daar heb ik veeeel van geleerd.
Ik sleutel ook dolgraag aan motoren heb er op het moment 3 maar heb al weer iets op het oog
Ik ben metaalbewerker van beroep en heb opleidingen gevolgd van plaatwerker tot lasser wat als je aan oude autos werkt nog wel eens van pas kan komen, ook ga ik nog steeds naar school dit maal voor algemeen constructiewerker.
Ik ben op het moment nog niet in het bezit van een W126, maar de liefde voor mercedesen is sterk bij mij.
Het begon allemaal met een W123 station bij mij in de buurt.
In eerste instantie wist ik zelfs nog niet een wat voor een auto het was, maar toen een week later stond diezelfde wagen in eens bij de bakker op de parkeerplaats met de eigenaar erbij die zijn auto aan het inladen was, even een babbeltje gemaakt, ik mocht zelfs een stukje meerijden
Toen was ik eigenlijk al verkocht 15-16 jaar was ik toen.
Na heel veel mezelf verdiepen in W123's bleek ik toch de W126 veel mooier te vinden, echt een auto met een klassieke uitstraling en karakter.
Mijn intentie is in een dezer jaren een W126 te kopen en dan daar mee te gaan rijden in de zomer en zondagen wanneer het mooi weer is en de peugeot dan te houden voor het slechtere weer.
We hebben een prachtige carpot thuis waar de auto mooi droog onder kan staan en een mooi adresje voor stalling heb ik zelfs ook al geregeld
Ik hoop dat je een beetje genoten hebt van mijn verhaal.
En ik hoop hier nog veel te kunnen leren over deze prachtige wagens.
Groeten Tom.