Die SEC's die je hier dan ziet staan voor rond de €10000 zijn denk ik wel in perfecte en zeer goede/nette staat en zonder rotterij en dergelijke, motorisch in goede staat, automaatbak schakeld zoals het moet , een goede climat of airco erin die het doet, de cruise control die ook goed is, kortom een goede wagen, koop er eens een tussen de 5000 en 6500 euro, nou denk dat je dan wel wat werk en kosten tegen komt, uitendelijk zit je zo aan de 10 a 12 duizend euro denk ik.
Maar ben het met je eens het is een boel geld die €10000, maar ik denk dat je dan wel kunt verwachten dat je dan een SEC koopt die ook ok is en waarvan alles zo werkt zoals het hoort en roestvrij is en netjes/prachtig.
Ik was het ook kwijt uiteindelijk toen ik haar had zoals ik haar wilde, LPG inbouw.AMG penta's erop die ik heb laten stralen en peodercoaten zodat ze weer als nieuw zijn, meteen maar nieuwe bandjes erop etc.. goedkoop rijden is het niet hoor in een belastingvrije SEC zoals vaak gedacht word... was het maar waar, maar ja het rijd zo heerlijk en het plezier wat ik ervan heb is onbetaalbaar, ook al zou tzt de houderschapsbelasting ervoor ingevoerd worden dan gaat ie niet weg en tik ik dat wel af, heb hem een tijdje terug te koop gezet maar toch besloten haar niet te verkopen ,zelfs niet voor €15000, weet zeker dat het me achteraf enorm zal spijten, dus maar niet he
.
Het is gewoonweg een superfijnebak !