Al zolang ik mijn SEC heb werkten de gordelaangevers niet , van alles geprobeerd en het forum nagespeurd op tips. Laatste poging zo zijn om naar Zutphen te rijden en daar het volledige electrische circuit te checken zodat hopelijk de storing gevonden zou worden . Vanorgen de auto van binnen uitgezogen en omdat de bijrijderstoel op de hoogste stand stond ontdekte ik een losse contra-stekker aan een kabel . Ik was benieuwd waar deze oorspronkelijk op aangeloten zat en ging op zoek. Aan de voorzijde onder de stoel ontdekte ik een stekker, De contra stekker paste en voor de zekerheid keek ik ook even onder de bestuurderstoel en ja hoor; ook daar een losse kabel met contra-stekker. Ook deze weer aangesloten en waarempel, de gordelaangevers werken weer . Dus voor iedereen die niet werkende gordel-aangevers heeft; check de stekker onder de stoel voordat je van alles gaat vervangen. Klaarblijkelijk was vroeger niet iedereen blij met automatische gordelaangevers en werdt gewoon de stekker losgetrokken.
Groeten, Hans.