[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Mike : Even voorstellen

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 23 nov 2024, 23:57

Mike

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats hier geen vragen omtrent problemen!!!
Daar is de rest van het forum voor.

Moderator: Neerven

Mike

Berichtdoor mike007 » 31 jan 2010, 10:59

Beste mensen van het Forum,

Graag wil ik me nog even voorstellen aan jullie.
Ik ben Mike en kom uit Enkhuizen en heb pas geleden een Mercedes 280SE uit 1984 en 230.000 km gekocht. Ik heb hem via een advertentie gekocht en inderdaad niet eerst in het echt gezien maar al wel gekocht! tja, wie doet dat nou, kopen van een foto?? ;) Ik ben naar de verkoper gegaan en heb daar mijn auto voor het eerst gezien! :woohoo: Daar stond ie dan.... Geen contactslot, het leren interieur is barslecht, rechterachterportier roest van binnenuit en de ga zo maar door. :P
De verkoper heeft de een foto gemaakt van zijn mooiste kant!Hahahahah!! Ik wilde hem meteen meenemen, maar we kregen hem niet aan de praat. :P De verkoper zou hem voor elkaar maken dat ie kon rijden en nu is ie klaar en kan ik hem ophalen :lol: Maar goed dit is wel een mooie uitdaging voor me! Het is nu niet de allerknapste auto, maar ben van plan dat er wel van te maken!! Met andere woorden ik zal hier vaak te vinden zijn voor goede raad en onderdelen!!
Alvast bedankt!!
Groeten van Mike!
mike007

Re:Mike

Berichtdoor Jeff_560_SEL » 31 jan 2010, 12:09

Hoi Mike

IN ieder geval welkom hier op het forum.

Weet zeker dat je er veel informatie zult vinden en waarschijnlijk ook wel de onderdelen die je zoekt

IN april hebben we een minimeet georganiseerd , dus hopelijk zien we je daar en ongetwijfeld kun je misschien daar ook de onderdelen kopen die je nodig hebt.

Groet
Jeff
Jeff_560_SEL
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: 1986
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor PetrolM » 31 jan 2010, 18:27

Hoi Mike,

Welkom op dit gezellige en zeer leerzame forum! B)
Het rijd TOP, met een ster op de KOP!

MY Benz is MY CASTLE!
PetrolM
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280SE
Bouwjaar: 1983
LPG: Ja

Berichtdoor M.E.B. » 02 feb 2010, 09:39

hoi Mike,

welkom hier op het W126 forum en sc6 met de restoratie.

Gr., Michel
M.E.B.
Expert Boarder
Expert Boarder

Type wagen: 280SE
Bouwjaar: 1980
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Even voorstellen