de diagnose is het probleem niet
de vraag is of je het er nog wel voor over hebt om deze wagen een tweede leven te geven
en af het geen weg gegooide tijd en geld is wat je hier nog in zou gaan steken
ik heb robert toen de keuze al gegeven voor ik het andere blok er in ging zetten om van het geheel af te zien en zijn verlies te nemen en de wagen naar de sloop te doen
hij was in mijn ogen al te ver heen om nog voor weinig in een APK waardige conditie te brengen
de gebogen kokerbalken bij de voor wielen waren in dermate slechte staat dat ik de krik er daar niet onder durfde te zetten
en er zo mee rijden was al helemaal niet in mij opgekomen
onder tussen zijn we meer dan een jaar verder en vermoedelijk heeft de wagen al die tijd stil gestaan en niet van zijn plaats afgeweest
door deze stilstand is er meer achteruitgang geboekt aan lagers banden en remmerij wat vast is gaan zitten
en zal zo langzamerhand de lak duurder worden dan dat hij waard is en zal er ook spoedig een nieuwe APK aan zitten te komen
je hebt dan wel geen belasting maar bent wel APK verplichtig met zon wagen
en zolang hij op de openbare weg staat mag hij niet geschorst zijn en zal er ook verzekering voor betaald moeten worden
en zo nu en dan worden er steek proef gewijs bekeuringen uit gedeelt aan wagens waar de APK van verlopen is
dus robert hou dit even in gedachten