door Embee260SE » 07 nov 2012, 22:17
Mijn naam is Jöran en ik ben sinds een klein half jaar in het bezit van een in nieuwstaat verkerende 260SE, bouwjaar 1985. Ik ben de 2e eigenaar. Hiervoor was ie van een Industrieel in Mannheim. De kleur is Zilverdistel met een donkergroen Pullman interieur welke als nieuw is. Dit kan ook bijna niet anders met nu slechts 70.000 originele km. Opties: automaat, electrisch schuif/kanteldak, electrisch verstelbare voorstoelen, ABS, Tempomat, Becker Mexico met Hirschmann antenne, electrische ramen rondom en centrale vergrendeling, airco (ijskoud), 4 hoofdsteunen, lichtmetaal. Kortom een hele mooie en volle auto. Ik heb deze zomer bij Stern de auto Waxoil laten behandelen en de onderzijde laten conserveren. Opvallend zijn de leuke reacties die ik krijg. Laatst stoof er iemand uit zijn nieuwe Audi om mij te feliciteren met zo'n mooie auto. Erg leuk is dat! Auto oogt natuurlijk als nieuw en rijdt ook zo. Kan natuurlijk bijna niet anders met zo'n kilometerstand (onderhoudsboekjes erbij). Wat een ongelooflijk mooi model blijft zo'n W126 trouwens. Mooiste Benz ooit gebouwd als je het mij vraagt. Zo geraffineerd. Zie verder de foto's.
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Laatst bijgewerkt door Embee260SE op 07 nov 2012, 22:45, in totaal 3 keer bewerkt.