Als je dan toch elke dag wil genieten van je oldtimer, zoals ik , en ja ik ben zeker een liefhebber zo erg zelfs dat ik er elke dag in wil sturen! En de hoofdzaak is voor mij echt niet de MRB vrijstelling,natuurlijk mooi meegenomen maar meer ook niet, dan verzeker je haar als gewone auto,als het niet meer kan zoals nu nog, wel met taxatierapport natuurlijk en gewoon MRB betalen, jammer dan helaas pindakaas maar denk dat het dan daar op neer komt.
Mag toch zelf weten wat voor auto ik wil rijden, dus dan maar zo. Wil er gewoonweg geen afscheid van nemen om het geld, kan wel weer een jonge volvo S60 D5 kopen, maar ja ...dat is pas duur rijden zal ik je vertellen pfff, nee doe mij een leuke SEC of een mooie SEL en ik heb met elke rit een glimlach en veel plezier.
Denk dat een SEC op LPG bijna net zoveel id maand kost aan wegenbelasting als een S60 D5. En de SEC is potverdorie nog schoner ook kwa uitstoot met de LPG in plaats van op benzine .....Alleen ga je met de volvo naar de dealer, tja dan trek de knip maar.....en ik spreek uit ervaring..
(toch rijd een Volvo heerlijk hoor, heb er 3 achter elkaar gehad en dat beviel me prima...geen spijt van gehad maar die afschrijving, koop er 1 van 2 jaar oud en ruil em is in na 3 jaar ,dan dus 5 jaar oud, je schrikt je lam
...... daarom voor mij geen recente auto's meer van een paar jaar oud.
En de SEC/SEL heb ik altijd al super te gek gevonden, dus blijf er lekker in rond knappen...poep aan.