[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Airco : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 26 nov 2024, 05:53

Airco

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

Airco

Berichtdoor Ernst » 21 nov 2012, 20:46

Hoi, mijn naam is Ernst en ik heb een 300SE.
Ik heb een probleem met de airco, want die doet het niet. Ik heb de auto sinds september en tijdens de spaarzame mooie dagen heb ik het dakje gewoon open gedaan. De airco deed helemaal niets en ik heb ook geen idee waar ik moet beginnen. Wie kan mij helpen met adviezen. Het zou prettig zijn als het in de driehoek Amersfoort, Zwolle, Apeldoorn is.
Ik lees op het forum ook regelmatig ietes over bijeenkomsten in Zutphen waar technische zaken worden bekeken. Wanneer is er weer zo'n bijeenkomst en waar is het?

Alvast bedankt voor het reageren.

Groeten,
Ernst
Ernst

Re: Airco

Berichtdoor FB 500SEC » 21 nov 2012, 20:50

Laat eerst checken en vullen, als er geen gas inzit komt de beveiliging in werking en doet de compressor ook niks. Btw welkom.
FB 500SEC

Re: Airco

Berichtdoor Binsbergen » 21 nov 2012, 20:59

Ga er maar vanuit dat er inderdaad geen/te weinig gas in je airco systeem zit
Als dit wel in orde is dan kun je bijvoorbeeld bij Auto Elect in Zeewolde langsrijden
Het kan dan bijvoorbeeld je pomp zijn die het niet doet

Zutphen is elke zaterdag open vanaf een uur of 8 tot ....
Adres is wel ergens te vinden of je stuurt een PM aan Benzhans2

Verder heb ik 2 complete 300SE staan voor onderdelen (en zit 10 km bij je vandaan) dus wees welkom
PM maar als je wat wil weten / wat nodig hebt
Altijd leuk... Een type 1 500 met een 300pk 560 ECE motor.
Binsbergen
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Techniek