[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
auto loopt niet op benzine. : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 23 nov 2024, 06:56

auto loopt niet op benzine.

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

auto loopt niet op benzine.

Berichtdoor Jan » 07 feb 2010, 22:32

Goedenavond iedereen.

Sinds kort zit ik bij jullie op het forum,wat er gezellig uitziet.dus dacht ik hier kan ik met een vraagje over de mb 280SE wel terecht.ik ben sinds een week of 2 in het bezit van een mb 280SE de auto loopt op LPG,maar graag zou ik deze ook op benzine willen laten lopen.ik heb inmiddels een nieuwe kabelboom voor het LPG systeem aangebracht,de auto onderhoud gegeven.de tank is schoon de leidingen zijn vernieuwd.nu het volgende.als de auto start op benzine verzuipt deze eigenlijk gelijk.als ik met de LPG keuze schakelaar "geen brandstof" kies loopt hij heel even op het overschot benzine.de luchtklep zit netjes op z'n plek,is ook niet krom.heeft iemand ervaring met deze injectie systemen.alvast bedankt.

vr.Gr..Jan
Jan
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Type wagen: 500SEC
Bouwjaar: 1982
LPG: Nee

Re:auto loopt niet op benzine.

Berichtdoor Frank117 » 08 feb 2010, 01:10

Hallo,
misschien krijgt je motor op de benzinestand ook nog LPG? Een foutje misschien bij de aansluiting van de nieuwe kabelboom?
Frank.
Frank117
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Bouwjaar: 1983
Opmerkingen / andere wagens:

Re:auto loopt niet op benzine.

Berichtdoor Jan » 08 feb 2010, 08:15

Hallo Frank,

Ik heb de kabelboom mede vervangen omdat de auto van tevoren ook niet op benzine liep,LPG krijgt hij niet als de keuzeschakelaar op benzine staat(al gecontroleerd)er komt een overschot aan benzine binnen.mischien iets met de injectoren of injectie huis vermoed ik.maar ik dacht miscj=hien is hier iemand met ervaring betreft deze klacht.:)

Jan
Jan
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Bouwjaar: 1982

Keer terug naar Techniek