W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 26 nov 2024, 05:38

k1-piston-K2 piston

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

k1-piston-K2 piston

Berichtdoor Mr.Lee » 27 nov 2012, 21:34

Hallo allen,
Op het forum wordt duidelijk uitgelegd waar deze voor zijn.
Ik heb nu de bak weer terugzitten na vervangen van krukas en bakkeering,ook de o-ring van de olliepomp meegenomen.
Onderdrukdoos was ook lek,kwam olie uit vacuumaansluiting.
Nu heb ik de volgende vraag de bak schakelde zeer snel van 1 naar 2 de rest was ok
van d naar r duurde het wat lang voor een reactie.
Zou dit alles met het vacuumdoosje te maken kunnen hebben of adviseren jullie ook beide pistons te vervangen?
Ik heb artikelnr A1262704477 van de k1 gevonden
heeft ook iemand het nr van de k2
Het gaat om een 380SE van 1985
Ik ga de k1 in ieder geval bekijken en dan evt bestellen.
Dacht dat ik hem mee had besteld maar dit was een ander veertje hmmm.

Graag advies en evt art. nr
Mr.Lee
 


Re: k1-piston-K2 piston

Berichtdoor ElGriffo » 27 nov 2012, 21:57

Nee, de oliepomp en oliedruk zorgen voor een koppeling met een groep plaatjes die
Om de K1 heen zitten waardoor de achteruit opgestart word
De vacuĆ¼m doos staat hier los van

Je plaatjes zijn waarschijnlijk op....
ElGriffo
 


Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten