door SEL 500 » 07 dec 2012, 19:37
hey douwe , thanks men hier kan ik echt wat mee , en ga hier ook zeker mee aan de slag.
even weer over mijn Benz, hij loopt naar mijn idee nagenoeg perfect ( 100% voor een auto van 30 jaar red je niet , alleen als je alles vernieuwd ) het probleem met de stroboscooplamp was dat ik hem aan de eerste cilinder rechts had gehangen, want ik dacht ( en daar ging het mis haha ) dat dat de eerste cilinder was.
ik heb eigenlijk alleen nog maar aan amerikaanse V8 gesleuteld en daar is de eerste rechts de eerste cil.
dus ontsteking goed gezet, viergas meter achter in de pijp, en het hele spul afgesteld.
ik had voor de zekerheid nog wel eerst de verdeelkap en rotor vervangen en een stuk vacuümslang vervangen, nogmaals hij loopt naar mijn idee best mooi maar hij trekt hier en daar nog wel valse lucht vooral om de pakking van spinnerkop/inlaatspruitstuk, dus deze wil ik tzt vervangen, waar kan ik die het best bestellen of heb jij Hans die ook in de hobbyschuur want dan kom ik een keer die kant op.
al met al een vruchtbare middag, en met hulp van jullie en de zoekfunctie weer een hele stap verder