[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
bobinekabel : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 26 nov 2024, 05:39

bobinekabel

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

bobinekabel

Berichtdoor GuusT » 14 dec 2012, 11:42

Even een vraagje, trok gisteren mijn bobinekabel los en inwendig brak het af , zit er wel weer op en start rijd wel maar wil een nieuwe kabel hebben.
Normaliter zoek ik het zelf wel op maar kan het niet vinden.
Wie o wie heeft er een Bosch nummer voor bobinekabel W126 500SEL bj 81 , dus eerste serie van de het eerste type.
Echt, normaal geen probleem maar ben een beetje digibeet op het moment en kan niets meer vinden.

dus graag Boschnummer van de bobinekabel
GuusT
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1982
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Re: bobinekabel

Berichtdoor ElGriffo » 14 dec 2012, 11:47

bedoel je kabel naar de onstekingsmodule (de groene) of echt de kabel naar de bobine

De bobine kabel kan ik zo voor je maken voor niet al te veel geld
ElGriffo

Re: bobinekabel

Berichtdoor GuusT » 15 dec 2012, 12:18

Hoi Marco

Ja Hans heeft gelijk, zoek dus de bobinekabel van bobine naar verdeler, dus als jij dat kan maken voor me graag
stuur wel ff PM

Enne bedankt
GuusT
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1982
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Techniek