[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Hobbyhut : W126 - Van alles wat....

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 28 maart 2024, 19:40

Hobbyhut

Hier kun je over van alles en nog wat kletsen omtrend de W126.
Leuk filmpje met een W126? Of met de W126 iets leuks mee gemaakt?
Plaats het hier!
(Geen vragen over de W126)

Moderator: Neerven

Hobbyhut

Berichtdoor Hartman500SEC » 23 dec 2012, 11:10

Beste W126 liefhebbers,
Gisteren heb ik zoals vele anderen voor mij een dagje in Zutphen kunnen sleutelen( in mijn geval onder begeleiding :roll: )
Het was een leuke en leerzame dag die ik echt iedereen kan aanraden. Hans en Danker zijn samen echt een W126 :lol:
Je komt voor een antenne en wat tips, en je rijdt weg met compleet nieuwe schijven, blokken en nog veel meer :P
Hans en Danker bedankt!
Prettige kerstdagen iedereen :)
Hartman500SEC
 


Re: Hobbyhut

Berichtdoor ElGriffo » 23 dec 2012, 16:16

Welke remmen zijn vervangen ? achter omdat we samen hebben gekeken en het er
voor redelijk uit zag door de velg en achter een stuk minder
ElGriffo
 


Re: Hobbyhut

Berichtdoor Hartman500SEC » 23 dec 2012, 21:28

Yep, marco, achter is vervangen, de schijf was niet best meer. Jij had al aangegeven dat er nog 30%op de blokjes zat. Dit klopte inderdaad maar de remmen liepen achter ook aan. Met een langere reis voor de boeg toch maar vast vervangen!
Trouwens: nog bedankt voor het ruitenwisser mechanisme, alles werkt perfect!!
Hartman500SEC
 


Keer terug naar W126 - Van alles wat....

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten