Beste mensen, dank voor de vele reakties
Ik moet jullie geduld nog even op proef stellen, na een uurje stoeien, jawel, Douwe, een uurtje, ben ik nog niet verder dan dat er een paar foto's op de computer staan( dat was snel gedaan), Maaaaar, ze zijn te groot.
Nu zit er op mijn computer een programma van Nero, dit kan ook foto's verkleinen, dit lukt, alleen het opslaan als kleine foto is niet mogelijk??? Ik krijg geen optie om dit te kunnen doen.
Afijn.
terug naar het forum, de foto direct vanuit Nero naar het forum geupload. Klaar! Nee toch niet, de extentie die Nero heeft bedacht word door het forum niet gesnapt.
Het Forum geraadpleegd en een site gevonden die de foto's kan verkleinen. Ook dit lukt, geen probleem.
Dan even opslaan op de computer, hup! ook klaar.
Terug naar het forum om de foto te plaatsen, dat was immers de intentie van de hele actie.
Ik krijg -opnieuw- te lezen dat de extentie "INK " niet is toegestaan.
Blijkt Nero zich er tussendoor stiekum toch weer mee te bemoeien, dit had ik daarstraks ook al een keer op het scherm zien verschijnen
Nog een poging ondernomen om Paint in te schakelen om de job gedaan te krijgen, lukt ook niet
Inmiddels komt het stoom aardig uit de oren en lijkt het me een wijs besluit om eerst even af te koelen om te voorkomen dat de computer aan de verkeerde kant van het nu nog gesloten, maar dan wellicht permanent geopende raam(tot de glaszetters om de koffie zijn geweest) beland.
Het mooiste van computers: het gaat sneller, maar het duurt langer.
Word zeer zeker vervolgd.
Richard