door FritsieFrits » 29 dec 2012, 14:30
ik ben fritsiefrits en ik heb sinds een dik jaar een rechtsgestuurde 500SE gereden, toen ik een een aardige linksgestuurde tegenkwam. Die rijd ik dus momenteel en de rechtsgestuurde gaat in de verkoop. Ik reed in 87 voor het eerst een 500SEL, en daar heb ik een jaar of zes mee gereden, daarna werd het een lexus LS 400. Die auto mag ik op dit forum natuurlijk helemaal niet noemen, net zo min als een VW Phaeton V10 TDI die ik daarna heb gereden. Deze laatste auto is zonder meer klasse, maar als je er iets aan hebt loop je er op leeg. En dan gaat de lol er gauw van af....Ouwe liefde roest niet, en toen de 126 voorbij kwam hoefde ik niet zo lang na te denken. Aan deze auto kun je tenminste zelf nog iets doen. En een forum als dit is in elk geval nuttig om je problemen 'in de groep' te gooien. Met een 126 heb je tenminste weer een hobby!
Heb ook nog een daf 66YA, een renault rodeo, een grand cherokee, een Citroën xm en een pluriel. oh ja, ik woon een paar kilometer achter zevenaar bij de grens....
Laatst bijgewerkt door FritsieFrits op 29 dec 2012, 14:35, in totaal 2 keer bewerkt.