Heren,
Na het obligatoire 'even voorstellen' dan nu de 'noodkreet' (hoewel...). Sinds enige weken werkt de CV van mijn 560SEL '91 niet meer. Was al een keer eerder gebeurd, maar een 'reset' van de pomp 'did the trick'. Nu lijkt het ernstiger.
Inmiddels heb ik de CV-pomp losgekoppeld, de elec. antenne afgekoppeld, dito de leeslampjes achter, de bedrading naar de kofferbakverlichting 'lijkt' in orde (dat probleem al eens gehad bij de A124 cabrio...).
Nu zijn verdacht: de uitstapverlichting (ik heb n.l. de deurbekleding LV en LA wel eens losgehad v.w. vervangen 'gleitschienen raambediening' en (gedeeltelijk) verwijderen plakkerige isolatie binnenkant deur LV, continue bruine drab op mijn ruit...
Hoe pak ik dit op de meest logische manier aan? Ik hoopte natuurlijk dat het óf de CV pomp, óf de electrische antenne zou zijn, maar die zijn nu even van de verdachtenlijst. In andere storingsissues lees ik wel dat ik de polen van de zekering aan een 12V lamp moet koppelen.. ja..? okay...? en dan ?
U ziet... de wil om er aan te werken is aanwezig, maar soms niet gehinderd door enige kennis !! wie o wie is mijn TOM-TOM in dit electrisch doolhof !
Bij voorbaat dank ! Gr.. Paul