[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
pullman : Interieur

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 21 jan 2025, 12:54

pullman

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Moderator: Neerven

pullman

Berichtdoor Bjorn » 30 jan 2013, 15:54

hallo alemaal,

ik heb in me witte 380 blauw pullman bekleding maar in me andere 380SE ook, mijn witte heeft vertel bare wangen van me rugleuning en het lucht pompje voor je rug (allebij de voor stoelen). die ander heeft dat niet. was dat een optie?. ik heb zelf nog zitten denken om het zwart te laten bekleden met witte stiksels ( dat hat ik gezien bij een andere W126 in groningen) maar dat leek me achter af tog wel een beetje zonden of vinden jullie van niet ?
Bjorn

Re: pullman

Berichtdoor RD500SEC » 10 feb 2013, 14:05

De oppompbare leuningen zijn orthopedische leuningen en dat was inderdaad een optie voor zowel de sedan als ook de coupe.
Als je opnieuw gaat bekleden kun je stof en stiksels naar eigen smaak toepassen, de waarde van de auto zal hierdoor niet stijgen, eerder dalen. Originele stoffen zijn vaak nog te leveren, ook de velours stoffen. Zo kun je het interieur op de originele manier laten restaureren, dit zal voor de waarde een positief effect hebben.
Mocht je meer willen weten, een vriend van mij is bekleder en kan je informeren over de mogelijkheden.

Groet, Richard
RD500SEC
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SEC
Bouwjaar: 1985
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Interieur