door PeeBoo » 31 jan 2010, 15:23
Beste lezers,
Ik begin met een dankwoord voor deze fantastische kennisbank met ervaringen en wijsheden! Ongelofelijk wat ik al aan informatie heb gevonden en zal gaan vinden.
Goed, waar het om draait in dit topic: mijn naam is Paul, ben 31 jaar en woonachtig in Groningen. Al een tijdje ben ik vanwege een nieuwe baan op zoek naar een leuke Mercedes klassieker. Momenteel heb ik een 500SEC uit 1983 op het oog die ik kan overnemen van een goede vriend die handelt in deze klassiekers. De auto is in zeer goede conditie (geen roest, heeft 170 duizend gelopen en beschikt over leuke, goed werkende opties). Als bijlage een tweetal foto's; het oog wil immers ook wat. Laat ik daarbij opmerken dat wieldoppen natuurlijk not done zijn en ik inmiddels beschik over lichtmetalen velgen van het nieuwere type (geen idee hoe deze genoemd worden maar volgens mij vrij basic bij het nieuwe model).
Ongetwijfeld zal ik het forum nog vaak bezoeken en hoop ik toekomstig ook mijn eigen bijdrage te leveren. Nu al zou ik willen zeggen indien iemand op zoek is naar onderdelen (SE, SEL, SEC, etc.) ik wellicht via die vriend iets zou kunnen betekenen. Laat maar een berichtje achter. Ik vond het hoe dan ook wel zo netjes mijzelf eerst even voor te stellen. Ik heb de deal nog niet rond maar ben vrij zeker van aanschaf, mede door een zacht vriendenprijsje en kan niet wachten tot de auto hier voor de deur staat. Indien er nog bruikbare tips en trucs zijn verneem ik dat uiteraard graag. Met vriendelijke groet,
Een enthousiaste Mercedes nieuweling.
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.