door Boldie 380SE » 07 feb 2013, 22:32
Beste forumleden,
Zoals de meeste van ons wellicht wel zullen weten is onze voorzitter van de S-Klasse club Leo Stokvis in de laatste week van januari opgenomen in het ziekenhuis (Franciscus gasthuis te Rotterdam)
Nu is onze voorzitter afgelopen zaterdag 2 februari ontslagen uit het ziekenhuis.
Vandaag heb ik vernomen van onze tijdelijke "ad interim" voorzitter Jos Marijnessen dat het met Leo nog steeds niet zo goed gaat.
M.a.w. is zijn toestand nog lang niet op het niveau waar het hoort te zijn.
Ik wilde eens peilen en kijken of er soms animo is om een een bijdrage te leveren door de mede forumleden om iets te kopen voor Leo.
Ik meen 'maar dat is mijn "hersenspinsel" dat we dat toch wel een beetje verplicht zijn naar hem toe.
Leo staat altijd voor een ieder klaar en ook hij draagt in grote mate bij aan het voortbestaan van onze benzjes, middels taxaties, stukjes schrijven, nieuwsbrieven verzorgen en allerlei andere zaken regelen voor ons die wij niet eens zien of weet van hebben.
Dussss mijn vraag is het iets om bijvoorbeeld een kleine bijdrage te leveren om iets leuks te kopen voor Leo.
Ik denk hierbij aan een mooie leuke fruitmand of zo namens de forumleden.
andere suggesties zijn altijd welkom.
Ik hoor van jullie en alle andere eventuele suggesties zijn welkom.
Groet
Theo